
در پشت آمپر FMC 511 علامت خطای سنسور باد لاستیک یا همان خطای زردرنگ نعل اسبی تعبیه شده است. در مواردی که یکی از تایرها بسیار کم باد شود، خطای TPMS در پشت آمپر اف ام سی 511 ظاهر می گردد.

میزان استاندارد باد لاستیکهای FMC 511 چقدر باید باشد؟
جدول زیر میزان مناسب فشار باد تایرها جهت تنظیم باد FMC 511 را نمایش می دهد:

همانطور که در استاندارد شرکت فردا موتورز مشاهده می نمایید، میزان باد چرخهای جلو و عقب FMC 511 باید 32 پی اس آی باشند.
در صورت روشن بودن خطای سنسور باد لاستیک FMC 511 چکار باید کرد؟
در صورتیکه خطای زرد رنگ TPMS در پشت آمپر اف ام سی 511 ظاهر شد، هر 4 تایر را به میزان 32 پی اس آی باد بزنید. پس از تنظیم باد باید مراحل شکلهای زیر را به ترتیب انجام دهید.
مرحله اول: همانند شکل زیر به قسمت Setting در مانیتور وارد شوید:

مرحله دوم: در گوشه سمت چپ پایین به منوی TPMS وارد شوید:

مرحله سوم: در حالتی که موتور خودرو خاموش ولی پشت آمپر روشن است Reset را انتخاب نمایید (در این حالت خطای abnormal tire pressure در مانیتور وسط FMC 511 نمایش داده می شود).

مرحله نهایی: پس از انجام مراحل فوق صفحه نمایش مانیتور به صورت نرمال همانند شکل زیر Normal را نمایش می دهد و خطای پشت آمپر نیز از بین می رود:

در صورتیکه پس از تنظیم و ریست کردن TPMS، خطای TPMS اف ام سی 511 از بین نرفت، به کجا مراجعه نمایم؟
در صورتیکه پس از انجام کلیه موارد فوق خطای سنسور باد لاستیکهای FMC 511 از بین نرفت، جهت مشاوره بیشتر با شماره 09129493651 در تماس باشید. مجموعه دکتر بهادری TPMS.ir و مشاورین متخصص ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.